MSP Opleidingen Leiden - Rotterdam

MSP Opleidingen Leiden - Rotterdam
Opleiding sportmassage, wellnessmassage, voetreflexmassage en ontspanningsmassage. Vele na- en bijscholingen en netwerkbijeenkomsten met interessante onderwerpen. Word ook lid van de MSP Opleidingen community!

maandag 5 september 2011

MSP Opleidingen Leiden: Bijeenkomst massagetechnieken bij pijn op 2 september j.l. groot succes!

Op vrijdag 2 september organiseerde MSP Opleidingen in haar opleidingscentrum in Leiden aan de Rooseveltstraat, voor haar cursisten Sportmassage, Wellnessmassage, Voetrelfexmassage, ontspanningsmassage en stoelmassage een speciale netwerkbijeenkomst met als onderwerp: Massagetechnieken bij pijn.

Dr. Halim presenteerde op zijn geheel eigen, unieke en zeer deskundige wijze zijn ervaringen met de inzet van massage bij de pijnbestrijding.
Een bijzonder hartelijk woord van dank gaat uit naar Dr. Halim, die samen met zijn vrouw hier aanwezig wilde zijn en zijn kennis, inzicht en ervaring wilde delen met de cursisten en ex-cursisten van MSP opleidingen!
Met deze avond is het nieuwe cursusseizoen bij MSP Opleidingen ingeluid.

MSP opleidingen wenst al haar cursisten en ex-cursisten weer een mooi en leerzaam jaar toe!

Enkele reacties van de deelnemers op deze speciale avond:
" fantastisch en leerzaam, zeer getalenteerd spreker"
"geniaal"
"geweldig, na een hele week hard werken,w as ik zo moe om te komen; wat ben ik blij dat ik ben geweest, het was zeer leerzaam voor mij"

" ik vond het een geweldige avond met dr. Halim, die veel inspiratie en ervaring heeft"
"ik hoop dat de avond een vervolg krijgt"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten